RSS

Buku Teks Tahun 2019

Kepada para pembekal buku teks sekolah rendah dan menengah, ibubapa dan guru-guru, sila ke pautan-pautan di bawah untuk paparan senarai buku teks, yang diperlukan bagi membuat pesanan dari kami.

Kami menerima pesanan buku teks untuk kegunaan para pelajar sekolah swasta dan buku gantian di sekolah kerajaan.

Saturday 24 March 2012

Gaya Dewan Edisi Ketiga


 PENULIS / PENYELENGGARA:
PENERBIT: DBP
TAHUN TERBITAN: 2005
HALAMAN:324
HARGA : RM 45.00

Maaf, dah habis stok :)

10 comments:

  1. ada stok lagi kah buku Gaya Dewan ni?

    ReplyDelete
  2. salam,
    saya dah hantar email nak beli buku ni tapi belum ada jawapan.
    harap dapat perhatian.
    -atiqah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok kos poslaju rm8 + buku rm20
      jumlah semua ialah RM28.00

      Langkah utk buat pembelian ialah seperti di bawah
      1. SMS atau email untuk tempahan

      Habsyah 019-455 2923

      Nadzir 013-933 9836

      pustakaummi1011@gmail.com

      2. Anda akan dihubungi untuk pengesahan tempahan dan makluman jumlah bayaran

      3. Bankin atau transfer bayaran ke akaun

      Maybank 5622-4530-1868 (Kafila Creative & Trading)

      atau


      BIMB 14-032-02-011414-5 (Wan Mohd Nadzir Wan Jusoh)


      4. SMS atau email butiran berikut : Jumlah Bayaran & Nama Bank dan juga Alamat Penuh Surat Menyurat.
      5. Penghantaran akan diuruskan selepas mendapat pengesahan bayaran.

      sekian terima kasih kerana mengunjungi pustaka ummi.

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Saya mencari2 buku Gaya Dewan ini. Masih ada stok?

    ReplyDelete
  5. Salam.

    Boleh saya tahu ada lagi tak buku ini ?

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum,

    Boleh saya tahu buku Gaya Dewan Edisi Ketiga ada lagi stok? saya memerlukan 4 naskah

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum,

    Boleh saya tahu buku Gaya Dewan Edisi Ketiga ada lagi stok? saya memerlukan 4 naskah

    ReplyDelete